我的简介

我的照片
Batu Pahat, Malaysia
前媒体人,目前为全职妈妈与自由撰稿人 - 写作人 - 翻译員 - 文案撰寫 ─ 媒體策劃

星期二, 三月 06, 2007

無題的抗議

我依然愛美如昔,雖然明知自己已邁入三十大關,沒關係,我期待走的是熟女智慧路線(是因為一張也沒得剩的原故,但死命不認性格。),於是我斷食排毒,美容養生,不晒太陽,早上起來一杯蔬果汁調節身心,但那數顆痘痘依然冒出來要跟大馬朋友打招呼(mother,是嫌在台灣對您們不夠好嗎?!!!)!

於是,我致電回副刊問了hua mei之前訪問的美容醫生電話,沒事不會call人家的,所以號碼也忘了keep。補上一句:"是幫朋友問的。" (aiyo,誰不知我林艾萱愛美如命),其實是自己要找美容醫生幫忙解除臉上痘痘了。

我即然已過了三十大關,麻煩這些屬於青春期的朋友,請不要再來打擾我!

2 条评论:

匿名 说...

hello! the way you write your journal is so cute~ hee..hee..
but i truly understand your reason to get rid of those annoying pimples. i've been trying lots of way to fight with my own pimples - chinese herbs, fruit/veggie juice, western medicine...but still im "living" with my pimples everyday since 2 yrs ago :( how sad...i just hate them every morning when i look into the mirror..how i wish that they can disappear within one night!!!

匿名 说...

hi! i like the way you write your journal, so cute!

i understand how bad you felt about those annoying pimples. i have been trying many different ways to fight with my own (eg, chinese & western medicine, veggie/fruit juice etc) but still they're there on my face, how sad! i wish they'll disappear immidiately, so hate to look at myself early in the morning when i look into the mirror :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...